rickdodo 发表于 2009-6-17 14:41

请问近排有冇人去中心湖游泳?

今年仲未去中心湖游过水,想了解下情况,近排落雨多,水质应该比较好。
唔知有冇城管系度睇水唔俾游呢?

花自飘零水自流 发表于 2009-6-17 15:08

仲敢去游水。。

rickdodo 发表于 2009-6-17 15:09

仲敢去游水。。
花自飘零水自流 发表于 2009-6-17 15:08 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
为何不敢去?

rickdodo 发表于 2009-6-17 21:58

点解冇人答复?

Royce 发表于 2009-6-17 21:59

刚才有人发裸泳PP

gdut_stu 发表于 2009-6-17 22:03

有人toupai。

rickdodo 发表于 2009-6-17 22:06

边个有乜料爆上来,加分。
页: [1]
查看完整版本: 请问近排有冇人去中心湖游泳?