皇甫珊珊
发表于 2009-6-17 20:25
今日去咗上班好累啊。
今日去咗上班,无人工,纯学嘢,系广告公司做,完全同我专业无关。。我都唔知可以点。。而家揾工难啊。。
吊儿郎当
发表于 2009-6-17 20:26
楼主大几
C-47
发表于 2009-6-17 21:19
觉得咁样做落去都无意思
donger623
发表于 2009-6-17 21:21
我E+份工都5系自己专业。。!
Royce
发表于 2009-6-17 21:23
同专业无关,同你的就业意向有无关?
皇甫珊珊
发表于 2009-6-17 22:58
无乜关系。。我只想揾钱,揾钱系目的。。完成呢个目的就系我嘅意向。。
可能系休息得太耐啦。。米当减肥咯。。听日又继续上班。。
在图书馆避雨
发表于 2009-6-17 23:19
做广告好辛苦噶
yangnuo77
发表于 2009-6-17 23:45
沉下心来吧
zhangsj
发表于 2009-6-18 00:28
人生就是这样!
皇甫珊珊
发表于 2009-6-18 14:44
今日打咗一早上电话。从开始唔敢打,到之后有老细有兴趣。
昨天今天明天
发表于 2009-6-18 14:48
在没工作之前很想感受下工作,工作之中自己会偷懒,工作之后很累~~~~
老鼠拉龟
发表于 2009-6-18 16:29
其实做广告挺不错的
广工仔仔
发表于 2009-6-18 16:32
广告行业还是不错的
自由自在
发表于 2009-6-18 16:52
期待有创意和幽默的广告
毛小姐
发表于 2009-6-18 19:53
期待睇到LZ噶广告创意哈
皇甫珊珊
发表于 2009-6-18 23:25
多谢楼上既关心。。但系我做招商而已。。今早就做左少少成绩
页:
[1]