皇甫珊珊 发表于 2009-6-17 20:25

今日去咗上班好累啊。

今日去咗上班,无人工,纯学嘢,系广告公司做,完全同我专业无关。。我都唔知可以点。。而家揾工难啊。。

吊儿郎当 发表于 2009-6-17 20:26

楼主大几

C-47 发表于 2009-6-17 21:19

觉得咁样做落去都无意思

donger623 发表于 2009-6-17 21:21

我E+份工都5系自己专业。。!

Royce 发表于 2009-6-17 21:23

同专业无关,同你的就业意向有无关?

皇甫珊珊 发表于 2009-6-17 22:58

无乜关系。。我只想揾钱,揾钱系目的。。完成呢个目的就系我嘅意向。。
可能系休息得太耐啦。。米当减肥咯。。听日又继续上班。。

在图书馆避雨 发表于 2009-6-17 23:19

做广告好辛苦噶

yangnuo77 发表于 2009-6-17 23:45

沉下心来吧

zhangsj 发表于 2009-6-18 00:28

人生就是这样!

皇甫珊珊 发表于 2009-6-18 14:44

今日打咗一早上电话。从开始唔敢打,到之后有老细有兴趣。

昨天今天明天 发表于 2009-6-18 14:48

在没工作之前很想感受下工作,工作之中自己会偷懒,工作之后很累~~~~

老鼠拉龟 发表于 2009-6-18 16:29

其实做广告挺不错的

广工仔仔 发表于 2009-6-18 16:32

广告行业还是不错的

自由自在 发表于 2009-6-18 16:52

期待有创意和幽默的广告

毛小姐 发表于 2009-6-18 19:53

期待睇到LZ噶广告创意哈

皇甫珊珊 发表于 2009-6-18 23:25

多谢楼上既关心。。但系我做招商而已。。今早就做左少少成绩
页: [1]
查看完整版本: 今日去咗上班好累啊。