翻页先
LS咸鱼翻生
楼主对霖佢哋!!!
其实你公司系咪特登请你翻去挡酒噶
猪,你就系~~ 发表于 2009-6-17 21:47 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系公司未饮过酒
老K你份工真爽,介绍我去!!!
爽毛
老细话: 第日上到北方就唔系用杯仔饮噶喇!
暴汗……
恭喜
HI,B梦
老K,我好怀疑你老细系请你番去挡酒既
唔齐人唔好,带埋我没
最多我不吃鱼
當年,我們好像是吃下午那餐
20# 小愚儿
偶们昨天在华工聚了,成个过程我同宿舍条佬系度奋战----食饭
最后都仲系食唔饱,我顶
唔使讲嘢饮
20# 小愚儿
偶们昨天在华工聚了,成个过程我同宿舍条佬系度奋战----食饭
最后都仲系食唔饱,我顶
奀打吸化 发表于 2009-6-18 00:53 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
食唔饱??
明天要不顾一切地吃吃吃吃
无乜好餸,高级场所,低级菜式
传闻系四星级,唔知有无听错
够唔够食先?
我地系12人一台,仲加多个位,13人
够就勉强够既,只系好普通既大排档料,无乜惊喜
6旧水一张台,毫无诚意
原来大排档菜
不管了反正不用钱,不顾一切地吃!
估计D领导食回扣食唔少,我小
丢,又一笔