不过好彩好快考试,顺便可以复习。哇哈哈
唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-18 08:34 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
全部课程都考完了....六级 又过佐了......咁早起身,无所事事.. 植物式睡眠
寻找位置既纸鸢 发表于 2009-6-18 08:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
向日葵........ 日子都过白痴了
腐烂到发臭 标题党 标题党
广工仔仔 发表于 2009-6-18 16:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系咩??我觉得内容都好充实啊~~~ 六级好想唔去考。。考试好想唔复习。。。 六级好想唔去考。。考试好想唔复习。。。
唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-18 18:10 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
想做就做啦~~~~ 偶正在酝酿着要不要星期六不考滚去玩 偶正在酝酿着要不要星期六不考滚去玩
唔知叫乜鬼 发表于 2009-6-18 18:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
有得玩...好啊~~~不过小心流感哦~~~~~ 偶匿。。。
页:
1
[2]