kyd 发表于 2009-6-18 19:44

唔系叛逆时期,系叛逆未过期……

你中意喇!!!

毛小姐 发表于 2009-6-18 19:45

由得佢啦~

ccrozhou88 发表于 2009-6-18 19:46

...点咪点咯╮(╯_╰)╭

kyd 发表于 2009-6-18 19:46

求助 机动车行驶超过规定时速_____的,可以扣留机动车驾驶证至作出处罚决定之日止。

Royce 发表于 2009-6-18 19:48

50%?

kyd 发表于 2009-6-18 19:52

好烦 先学咗11个钟……

Royce 发表于 2009-6-18 19:54

笔试不难滴

kyd 发表于 2009-6-18 19:56

谁说难 我说的是烦
……

有点高傲 发表于 2009-6-18 19:58

笔试D嘢已经唔记得晒

冰山俊男 发表于 2009-6-18 20:23

司机弟弟 发表于 2009-6-18 20:31

哦。就这
页: [1]
查看完整版本: 唔系叛逆时期,系叛逆未过期……