司机弟弟 发表于 2009-6-22 17:16

嗯。慢慢水。看书

毛所谓 发表于 2009-6-22 17:22

别跑,发PP给我看先

吖yan 发表于 2009-6-22 17:55

已经走了

F_Friends 发表于 2009-6-22 20:03

123# 吖yan

我翻黎啦。。咩事啊~~~

吖yan 发表于 2009-6-22 22:06

你扮无知

司机弟弟 发表于 2009-6-22 22:15

看你俩TQ

吖yan 发表于 2009-6-22 22:15

反围观

F_Friends 发表于 2009-6-22 22:38

125# 吖yan

点解你唔咨询下司机的意见呢???

F_Friends 发表于 2009-6-22 22:38

126# 司机弟弟 [/b

我都想啊。。问题系距唔肯同我谈啊~~

吖yan 发表于 2009-6-22 22:41

佢唔系唔肯咩?

F_Friends 发表于 2009-6-22 22:52

130# 吖yan

距同我一样,怕丑吖~~~~~~~~~

司机弟弟 发表于 2009-6-22 23:26

五准围观

F_Friends 发表于 2009-6-22 23:33

132# 司机弟弟

对,唔准围观。。只准加分~~~~~~~~~

司机弟弟 发表于 2009-6-22 23:46

无分。潜自己算

F_Friends 发表于 2009-6-22 23:51

134# 司机弟弟

你咁样都叫早D训啊???

司机弟弟 发表于 2009-6-22 23:58

。。。

F_Friends 发表于 2009-6-23 12:38

136# 司机弟弟 [/b

唉。。准备回0769~~~~~~~

腳踏兩船 发表于 2009-6-23 12:53

哪里找来的相片啊?好像鸭哥

F_Friends 发表于 2009-6-23 12:58

138# 腳踏兩船

呃。。。差好远哦

吖yan 发表于 2009-6-23 17:18

黎加我分啦
页: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10
查看完整版本: 为求加分,决定发PP一张。。。。(PP最新更新,加分吧~~~~)