点算???
我就系想发张帖....但唔知讲乜...
点算??
http://att.happyuc.com/200905/23/92479_12430786037hgH.gif 你空虚了 来来 丸陪你 来,哥哥锡 来来 丸陪你
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
陪我做乜先?? 来,哥哥锡
阿爪 发表于 2009-6-23 22:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
锡边?? 陪你空虚 陪你空虚
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
原来如此
我仲以为....... 但我开始眼训了 但我开始眼训了
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我一直都眼训吖-.- 骨赖甘多位 = =.... 骨赖甘多位
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我竟然唔明你讲乜 骨赖甘多位
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
原来系goodnight 14# ccrozhou88
good nighteverybody 14# ccrozhou88
good nighteverybody
爱上...玩 发表于 2009-6-23 22:25 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
原来如此 15# ccrozhou88
有慧根 去跳蚤顶帖啦 去跳蚤顶帖啦
流云飞雪 发表于 2009-6-23 22:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系喔
你提醒我了-.-