傻婆~~我地会挂住你噶~~~
某某某傻婆~~以后要好好照顾自己哇~~要经常翻广州探我地啊~~
虽然唔系咩生离死别~~
但系呢~人系感性的动物~哈哈~我话过:该有噶感性我有,唔该有噶我就无了。
对与你哩个挚友,别离之前~总有舍不得哇~~
虽然我地识左唔够一年~但系你真系对我好好好好好(一万个好)哇~~
你带我去玩~~带我去食野~~同我讲经历~~陪我倾心事~~鼓励我keep fit~~
成就左今日更加好噶我····哩D宝贵的记忆我永远都唔会忘记····
你以后要好好加油~~为你噶未来奋斗啦~~
都要好好照顾自己~~唔好卑人虾~~
要坚强,唔好轻易难过····
世界上只有过不去的红灯,没有过不去的日子,而且你有我地一大帮朋友呢····
我相信~~你噶所有朋友都会好miss你~~你都会非常miss我地~~
傻婆~~未来会更好噶··· 真D么? 傻婆···加油··· 感触。 好久不见D梦! 亲爱的豆妞~~最近还好么? 6# 多啦D梦
挺好! 哇,哪个傻婆甘幸福呀? 没有和鸟尾巴去爬山啦···
哈哈~~还是你把鸟尾巴卖了··· 就系果个好索~~好靓~~人又好~~又有爱心~~
对朋友又好~~噶·····好好好好噶仙女···· 9# 多啦D梦
鸟尾巴有去爬山啊?我不知道! 路过 11# 小小MJ
估计没有去爬山~~我随便说说的·~
你什么时候考完期末···?? D梦我会挂住你噶 有这样的友情是很美好的!
我都喜欢叫我身边的好朋友叫傻婆
祝福你们的友谊-0- 豆豆还有期末考么? LS白痴 分咧 LS白痴 分咧 LS白痴 分咧
页:
[1]
2