进来看什么事
咦...我可以翻页
老大...
每次都系你
应该就唔系我,因为我都成日无出现过了
应该就唔系我,因为我都成日无出现过了
冯家老二 发表于 2009-6-24 23:26 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
嗯,唔系你
路过,终于知道lz是谁!
路过,终于知道lz是谁!
司机弟弟 发表于 2009-6-24 23:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
吓??
你一直唔晓我系边个???
用到终于-.-!!!
矛系我- -
矛有讲系你哇
好多的马甲
好多的马甲
小唯 发表于 2009-6-25 00:23 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
什么叫马甲
...
原来这就叫马甲-.-!!!
气死我了,翻叶又没了
莫非距问你~
~~~~今日星期几~~~~
莫非距问你~
~~~~今日星期几~~~~
小强之屈 发表于 2009-6-25 00:33 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咁嘅问题我点会嬲
气死我了,翻叶又没了
Y—Y 发表于 2009-6-25 00:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
早就没有了╮(╯_╰)╭
好无聊吖...
训唔着
美女厨房,食左先讲
人生有几个十年啊
翻叶可以自娱自乐哇