oTIGERo 发表于 2009-6-25 18:59

实在系忍唔住啦~~~~~~

睇书睇到好攰,实在是系唔住啦...借个地方
http://att.happyuc.com/200906/25/80458_1245927502IAS6.gif<发现后院表情无呢个表情,太对唔住水民啦>

D-14 发表于 2009-6-25 19:00

-咁就唔好睇啦

oTIGERo 发表于 2009-6-25 19:02

上一年报志愿的时候注册的号现在才来水...

cainshy 发表于 2009-6-25 19:08

LZ站着放水,是个男生。
鉴定完毕。

D-14 发表于 2009-6-25 19:09

-我今日先注册的号.
-

oTIGERo 发表于 2009-6-25 19:13

水完继续看书.exe

有空上来再水.rar

miming 发表于 2009-6-25 19:14

路过.doc
页: [1]
查看完整版本: 实在系忍唔住啦~~~~~~