邪433
发表于 2009-6-26 18:36
宅男
每天只有出去食早餐出下门,其他好少出,上上网(包月剩下10个钟),ML(maste league)下,电视转来转去都无野睇,都几无聊,下星期去实习,应该会好返d
吖yan
发表于 2009-6-26 18:38
真系好宅
想当年我都差5多啦
Ginger
发表于 2009-6-26 18:38
有得睇电视,真好
爱上...玩
发表于 2009-6-26 18:40
我都甘宅
邪433
发表于 2009-6-26 18:40
真系好宅
想当年我都差5多啦
吖yan 发表于 2009-6-26 18:38 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
后来点改变了,指教下
(_СΟngう
发表于 2009-6-26 18:42
唔通仲有人宅得过我?
邪433
发表于 2009-6-26 18:44
ls有几宅?晒下呢
zh197
发表于 2009-6-26 19:08
杨桃小子
发表于 2009-6-26 19:12
这段时间除了吃饭,差不多没有出过宿舍...
只有偶尔晚上出去宵夜劈酒例外...
q465122281
发表于 2009-6-26 19:19
宅男+1
大罐糖
发表于 2009-6-26 19:20
曾经两个星期没出过宿舍
q465122281
发表于 2009-6-26 19:24
在宿舍15小时以上~~
司机弟弟
发表于 2009-6-26 19:49
在课室十几个钟的日子
Y—Y
发表于 2009-6-26 20:10
ML
F_Friends
发表于 2009-6-26 20:48
稳到咩实习啊???
≮华★仔≯
发表于 2009-6-26 20:56
最近一个月.系出面既时间,吾超过一日
毛小姐
发表于 2009-6-26 21:51
我都想宅。。最近考试,好紧张
页:
[1]