zhudou 发表于 2009-7-1 09:00

公交车好危险

第一次见到有人割袋偷野…两个人一伙,一个见坐距隔离果个阿姨训紧觉就用手摸距个包包,之后另一个靠近开始用刀片割,哩个时候,阿姨惊醒,喝左距地一句,两个贼竟然当无事发生,最后系下一个站落左车。依家D贼好猖狂…以后都唔敢搭公交车果阵训觉了,大家搭车都要小心D吖!

司机弟弟 发表于 2009-7-1 09:11

其实这个早就有,只是自己未见过先五惊阿

有点高傲 发表于 2009-7-1 09:16

坏人当道

miming 发表于 2009-7-1 09:24

但系冇办法,仍然要坐

螞蟻 发表于 2009-7-1 09:34

生活所迫要坐呀

aliciakitkit 发表于 2009-7-1 09:51

贼是有样睇噶,据一靠近我就知道!

gdut_stu 发表于 2009-7-1 10:26

LZ应该去捉贼

kenlee 发表于 2009-7-1 10:30

唔坐公交坐地鐵

伤枫悲秋 发表于 2009-7-1 10:31

村长早晨~
页: [1]
查看完整版本: 公交车好危险