KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:13

每天都打电话

你们会跟自己的男女朋友每天都讲电话讲上一个钟么?
小弟最近一个月都这样啊,发觉有时候不知道该讲什么好了,有时候不想讲又不能不讲,怎么办呢

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:14

唔可以养成习惯,到时迟D无话可讲你就知死

司机弟弟 发表于 2009-7-5 23:15

鬼妹教你呢~

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:17

司机DD~~~~偶来手把手教你啦

顶你个肾啊 发表于 2009-7-5 23:18

话费贵啊 扣扣语音好过啦

司机弟弟 发表于 2009-7-5 23:18

小鬼妹,快来教教偶~

KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:19

教我啦,最好能好有理由去打发下

kyof8547 发表于 2009-7-5 23:20

嗯,无得救了~
继续打啦~

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:21

白痴肾,有短号呢样野咖。。。

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:22

一开始狂打电话就系一个错误。。。继续错落去啦你

KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:22

现在我就不想讲电话了,好郁闷啊,就跑上来灌下

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:23

稳多D野做,扮到好忙,叫佢体谅你。就咁。嘿嘿

KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:25

其实距系果种人哦,就系会话你唔打就唔打了,无所谓,讲就咁讲,不过态度就会差D噜,我就会觉得唔好受哦

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-5 23:30

我再都唔会选择煲粥尼样野黎维持感情

KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:32

讲真句,煲粥耐左真系有D烦。。。唔煲又唔系,煲又唔系,话题点都会讲得完,交集又无。。。哎,点算啊。。。

顶你个肾啊 发表于 2009-7-5 23:34

9# 唔知叫乜鬼
扣扣可以顺便激情视频啊嘛

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-5 23:34

讲真句,煲粥耐左真系有D烦。。。唔煲又唔系,煲又唔系,话题点都会讲得完,交集又无。。。哎,点算啊。。。
KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:32 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我曾经试过搏命谂话题,我以为我努力就会有无尽话题,但原来冇太多交集既两个人,如果系选择煲粥黎维持感情,系一个好白痴既行为。

KnightGuo 发表于 2009-7-5 23:36

算了,放假返屋企之后再睇下点,反正仲有一个礼拜

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-5 23:38

如果唔系经常见面,煲粥未尝唔系维持感情既方法。
如果你地真系选择唔煲粥,或者有一日,你会发觉,同佢讲野既动力都已经冇了。

后院居士 发表于 2009-7-5 23:43

讲笑话咪得咯~
世界上好多笑话噶
而且女生都稀饭幽默的男生吧
页: [1] 2
查看完整版本: 每天都打电话