C-47 发表于 2009-7-7 06:49

仲系念念不忘-_-!

话说因为工作关系,上星期五去咗趟耀中,就系大堂门口同某人倾计时,突然有一少妇从我眼前汹涌走过,低胸、热裤、美+腿
一句经典对白可以形容果个少妇:那脸,那胸,那身材,真那个啥!http://forum.tgbus.com/images/smilies/weipi/34.jpg

至今还是不能忘记,我有罪

C-47 发表于 2009-7-7 08:02

居然没人坐沙发

冰山俊男 发表于 2009-7-7 08:21

有点高傲 发表于 2009-7-7 08:51

耀中关你咩事?似乎同你业务冇咩关系喔。

yytt 发表于 2009-7-7 10:36

琴晚去左你uncle度食饭

悠扬的萨克斯 发表于 2009-7-7 10:37

楼主,你想多了

Y—Y 发表于 2009-7-7 10:38

那脸,那胸,那身材,真那个啥

住18楼养的牛牛 发表于 2009-7-7 10:38

LZ难以忙怀到未够7点就起身发贴

C-47 发表于 2009-7-7 10:40

琴晚去左你uncle度食饭
yytt 发表于 2009-7-7 10:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系咪抵食仲夹大件呢?

C-47 发表于 2009-7-7 10:42

耀中关你咩事?似乎同你业务冇咩关系喔。
有点高傲 发表于 2009-7-7 08:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
以后全广州D包养都关我事http://forum.tgbus.com/images/smilies/weipi/34.jpg

有点高傲 发表于 2009-7-7 10:45

10# C-47

去开耀中都唔过隔离拜会我...哼

顶你个心啊 发表于 2009-7-7 10:47

楼主每天早上一Y

jean1 发表于 2009-7-7 10:50

C-47 发表于 2009-7-7 10:57

10# C-47

去开耀中都唔过隔离拜会我...哼
有点高傲 发表于 2009-7-7 10:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无你電話番號,下次中午果餐你嘅
友情提示:最近可能会再去

yytt 发表于 2009-7-7 10:57

9# C-47
主要系去及靓仔,点知无

C-47 发表于 2009-7-7 11:00

食满500送靓仔一只

yytt 发表于 2009-7-7 11:02

甘去左甘多次,累积左好多个500喇喔

螞蟻 发表于 2009-7-7 11:10

好久没见过让自己冲动的人了

小烁 发表于 2009-7-7 11:22

寻找冲动啊

C-47 发表于 2009-7-7 11:27

17# yytt
单次消费
页: [1]
查看完整版本: 仲系念念不忘-_-!