仲系念念不忘-_-!
话说因为工作关系,上星期五去咗趟耀中,就系大堂门口同某人倾计时,突然有一少妇从我眼前汹涌走过,低胸、热裤、美+腿一句经典对白可以形容果个少妇:那脸,那胸,那身材,真那个啥!http://forum.tgbus.com/images/smilies/weipi/34.jpg
至今还是不能忘记,我有罪 居然没人坐沙发 耀中关你咩事?似乎同你业务冇咩关系喔。 琴晚去左你uncle度食饭 楼主,你想多了 那脸,那胸,那身材,真那个啥 LZ难以忙怀到未够7点就起身发贴 琴晚去左你uncle度食饭
yytt 发表于 2009-7-7 10:36 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系咪抵食仲夹大件呢? 耀中关你咩事?似乎同你业务冇咩关系喔。
有点高傲 发表于 2009-7-7 08:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
以后全广州D包养都关我事http://forum.tgbus.com/images/smilies/weipi/34.jpg 10# C-47
去开耀中都唔过隔离拜会我...哼 楼主每天早上一Y 10# C-47
去开耀中都唔过隔离拜会我...哼
有点高傲 发表于 2009-7-7 10:45 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
无你電話番號,下次中午果餐你嘅
友情提示:最近可能会再去 9# C-47
主要系去及靓仔,点知无 食满500送靓仔一只 甘去左甘多次,累积左好多个500喇喔 好久没见过让自己冲动的人了 寻找冲动啊 17# yytt
单次消费
页:
[1]