小嘟 发表于 2009-7-11 08:56

我努力不让以上情况发生系我的朋友身上~~如果突然旁边有人叫我聊,我会先叫她等等~~

相反,如果是我等,我会等,因为我是男生,等等没关系~除非那天我心情不好~ ...
q465122281 发表于 2009-7-9 16:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

这样才是体贴嘛~~

小嘟 发表于 2009-7-11 09:00

还都是男女之事...
syn269723542 发表于 2009-7-11 08:35 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

不是男女就是女女,男男
但是女女或男男之事很容易话围,不用说,除非同志。

miming 发表于 2009-7-11 12:00

好BC的烧肉

Royce 发表于 2009-7-11 12:58

同LS

≮华★仔≯ 发表于 2009-7-11 14:40

等待,无所谓。。。。又不是什么天大事情,被人忽视一下,无所谓啦

毛小姐 发表于 2009-7-11 21:15

看因為什麽事不理我了

小嘟 发表于 2009-7-13 08:31

看因為什麽事不理我了
毛小姐 发表于 2009-7-11 21:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

嗯。赞成。

kyd 发表于 2009-7-13 11:07

不被尊重的感觉

墨。 发表于 2009-7-13 11:51

有事吧她/他

Cola 发表于 2009-7-14 23:19

乜原来咁复杂嘎~
我从来都冇咁諗过喔~
我一直都觉得我冇嘢隐瞒佢所以先唔介意佢听到我同其他人讲嘢咋。。。
不过佢就好似每次都唔高兴。。。

小嘟 发表于 2009-7-15 08:58

乜原来咁复杂嘎~
我从来都冇咁諗过喔~
我一直都觉得我冇嘢隐瞒佢所以先唔介意佢听到我同其他人讲嘢咋。。。
不过佢就好似每次都唔高兴。。。 ...
Cola 发表于 2009-7-14 23:19 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

眯就系囖~~搞到人唔高兴。。盏大家5高兴。。。

畀心机 发表于 2009-7-15 09:45

我都唔觉得咁样好大件事~

猫爪爪龙天使 发表于 2009-7-15 12:17

体谅,字数字数字数字数

小纸 发表于 2009-7-15 12:43

1:同佢讲,等你得闲再继续打
2:同佢讲,如果佢无听到,我就挂左,然后发短信同佢话【等你得闲再继续打】
页: 1 2 [3]
查看完整版本: 男女朋友讲电话时,TA突然只顾和那边的人说话而无视你……