闷
好鬼闷That'sall. 阅that's all 去跑步 出下汗就唔会闷嘅喇 在屋企咯,去边度跑?在大学城就唔同。 跑来大学城啦 在屋企咯,去边度跑?在大学城就唔同。
朗笑天下~ 发表于 2009-7-9 22:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
打机泡论坛 出去浦及MM 斗地主,泡后院,去游泳,及自己。哎 不闷 路过~ 5# 小烁 你跑来我屋企啦。 玩CF 偶不玩RPG或者网游滴~~ 8# sasalin 过来陪偶~~ 偶不玩RPG或者网游滴~~
朗笑天下~ 发表于 2009-7-9 22:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
慢慢及自己
认清本我 自我 跟住就 超我 回学校来吧 12# 朗笑天下~ 楼主来找我食雪糕啦 14# sasalin 那还是下次吧。 13# ふおげさぞ 呢个提议好。 15# 休闲小妖 你来花都稳我。我请你吃雪糕。 15# 休闲小妖你来花都稳我。我请你吃雪糕。
朗笑天下~ 发表于 2009-7-9 23:01 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif你系花都?
你系屋企,应该有一大帮猪朋狗友先啱嘎
点会闷呢 減肥啦朗少,
页:
[1]
2