椰菜花
发表于 2009-7-10 14:23
琴日有冇去??
琴日去地王行街,见到果个男版王菲吴嘉亮哩佐.
你地有无去睇阿..仲有呢,系米依家放假,地王成日都有节目架??
唔知叫乜鬼
发表于 2009-7-10 14:25
呢排做宅女
Y—Y
发表于 2009-7-10 14:34
唔知up乜
椰菜花
发表于 2009-7-10 14:56
琴日见到明星阿,仲玩游戏派礼物!
悟知几时又有呢??
ympx0221
发表于 2009-7-10 15:11
偶也想来说两句,可是我不认得字,
小烁
发表于 2009-7-10 16:00
谁是吴嘉亮?
司机弟弟
发表于 2009-7-10 17:08
一直很宅~
水中弦子
发表于 2009-7-10 17:21
吓.?我琴日翻工仲以为地王搞咩添..原来系咁.?发现地王个超人电台好似冇咗咁噶.?变咗咩阿.?
椰菜花
发表于 2009-7-10 18:36
好好玩甘噶~我记得有个电台甘架!
吖yan
发表于 2009-7-10 18:37
做宅女
水中弦子
发表于 2009-7-10 19:20
那你知不知到那个电台有哪些节目..还有在什么地方可以听到..
我都唔识
发表于 2009-7-10 21:14
近期发现地王好多节目.2`4`5都有..好似有个电台入驻咗..
水中弦子
发表于 2009-7-10 21:35
噢噢..下个星期落地王睇下先得..
顶你个心啊
发表于 2009-7-10 21:37
琴日去咗地王,但冇见王菲
椰菜花
发表于 2009-7-11 13:32
係男版王菲喔~
毛可能
发表于 2009-7-11 13:36
系咪以前上过歌sing魅影那个,话系王菲歌迷会会长甘既
伤枫悲秋
发表于 2009-7-11 16:24
我潜意识觉得系广告
夕阳如风
发表于 2009-7-11 17:28
我潜意识觉得楼主系自言自语
页:
[1]