椰菜花 发表于 2009-7-10 14:23

琴日有冇去??

琴日去地王行街,见到果个男版王菲吴嘉亮哩佐.
你地有无去睇阿..仲有呢,系米依家放假,地王成日都有节目架??

唔知叫乜鬼 发表于 2009-7-10 14:25

呢排做宅女

Y—Y 发表于 2009-7-10 14:34

唔知up乜

椰菜花 发表于 2009-7-10 14:56

琴日见到明星阿,仲玩游戏派礼物!
悟知几时又有呢??

ympx0221 发表于 2009-7-10 15:11

偶也想来说两句,可是我不认得字,

小烁 发表于 2009-7-10 16:00

谁是吴嘉亮?

司机弟弟 发表于 2009-7-10 17:08

一直很宅~

水中弦子 发表于 2009-7-10 17:21

吓.?我琴日翻工仲以为地王搞咩添..原来系咁.?发现地王个超人电台好似冇咗咁噶.?变咗咩阿.?

椰菜花 发表于 2009-7-10 18:36

好好玩甘噶~我记得有个电台甘架!

吖yan 发表于 2009-7-10 18:37

做宅女

水中弦子 发表于 2009-7-10 19:20

那你知不知到那个电台有哪些节目..还有在什么地方可以听到..

我都唔识 发表于 2009-7-10 21:14

近期发现地王好多节目.2`4`5都有..好似有个电台入驻咗..

水中弦子 发表于 2009-7-10 21:35

噢噢..下个星期落地王睇下先得..

顶你个心啊 发表于 2009-7-10 21:37

琴日去咗地王,但冇见王菲

椰菜花 发表于 2009-7-11 13:32

係男版王菲喔~

毛可能 发表于 2009-7-11 13:36

系咪以前上过歌sing魅影那个,话系王菲歌迷会会长甘既

伤枫悲秋 发表于 2009-7-11 16:24

我潜意识觉得系广告

夕阳如风 发表于 2009-7-11 17:28

我潜意识觉得楼主系自言自语
页: [1]
查看完整版本: 琴日有冇去??