七一一 陈医生……moving on stage
虽然好鬼近 但冇钱买飞天色唔多好 估计会落雨
啱先经过世纪莲体育馆嗰时同个F讲: 即刻去批发D雨衣翻嚟卖 估计好赚得多过黄牛
如果唔落雨噶话 唔该唱大声D 我响屋企都应该听得到…… 唔系尼次系咪又浮夸开场咧…… 最新天气报告
倾盆大雨
可怜的陈医生 据闻医生系肥亭呕像
你叫肥亭带你去= = 米亭条粉肠... 打电话俾佢听实时= =!
不过你打电话的时候小心雷电 只羊你想刷版吖? 老K带我去睇~~ 7# kyd
要刷早刷左~ 老K带我去睇~~
多啦D梦 发表于 2009-7-11 17:56 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你买票 我带路 一场过云雨之后又是狠狠的太阳
好在冇去批发雨衣…… 我买票~~你卑钱~~ 都未有旧年陈医生广州浣熊演唱会一半甘大雨 见到MJ哥哥··· 阵雨生
页:
[1]