聚个会都甘难
她地休息时,我要上班,难得今个星期我新置左个煤气炉达成她地心愿,过来煮饭俾我试下,点知我要上班,返去同同事针左下,决定推迟上班上时间,我尼边搞掂啦,突然另一个朋友就话老细听日话要带她去工地,郁闷死,本来就吾人齐了,依家仲要再少一个;深思后,她也找借口推左老细;毕业前,次次聚在一齐都至少五个人,好啦,一毕业,一个去珠海,四个留广 州,其中两个上班既休息时间完全无规律,仲系一般吾系正常公众假日;
好怀念以前一齐去吃水煮鱼,去食麻辣烫,考完试仲会一齐到处逛广州既日子;
吾知几时先可以人齐聚在一齐。。。。。。。。 等大家都做咗老细再聚
几时聚都得 聚少离多
这就是长大后的朋友吧~ 天下無不散之鹽席 朋友唔需要經常聚噶 有空再见 煤气炉太危险,还是人少一点好 聚一次少一次。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 聚一次少一个或几个 无得聚~ 我想念我的舍友们,,
页:
[1]