黑色卓 发表于 2009-7-22 00:24

早训早起睇日食

RT

小烁 发表于 2009-7-22 00:27

晚安啊

q465122281 发表于 2009-7-22 00:29

我都想睇,~~希望不好懒床就好了

水上漂 发表于 2009-7-22 00:30

估计是看不到了

司机弟弟 发表于 2009-7-22 00:39

兴趣不是很大。
页: [1]
查看完整版本: 早训早起睇日食