aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:00

天要惩罚我

本帖最后由 aliciakitkit 于 2009-7-24 10:38 编辑

自从加入豆瓣不迟到会死小组之后,我翻工就日日都迟到!
可能个天要惩罚我迟到,系我仲差几步路就到公司噶时候,突袭一阵暴雨,就一分钟时间都唔够,搞到我从头到脚都湿晒!!天啊!

毛小姐 发表于 2009-7-24 10:01

**?????

aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:05

哎~~

上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:05

LZ可以去买彩票了!

aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:06

彩票就无机会重嘎了,再迟到多点就有我份

ccrozhou88 发表于 2009-7-24 10:07

遮捏??

上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:09

LZ系未着纺莎噶衫尼?

donger623 发表于 2009-7-24 10:11

平时做得坏事多啦,学下我啦。。平时专做好事

上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:13

8# donger623
你搞左人地个女都叫做好事?

头蚊子叮 发表于 2009-7-24 10:16

听下 侧田的 好人。

上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:20

10# 头蚊子叮
我中意有剧场版的
我还在等我噶车尼..........

aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:30

唔系~~今日系casual day!着左最厚噶501,湿左就有排都唔干!

aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:31

平时做得坏事多啦,学下我啦。。平时专做好事
donger623 发表于 2009-7-24 10:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你做过咩大好事啊?

aliciakitkit 发表于 2009-7-24 10:31

6# ccrozhou88
担遮都无用啊!真系好大雨!!听过乜叫骤雨!

上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:45

12# aliciakitkit
五干系小事
五够透明是大事

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-7-24 10:49

报应就是这么一回事

司机弟弟 发表于 2009-7-24 10:52

只见又出太阳。闷热的天

donger623 发表于 2009-7-24 10:53

8# donger623
你搞左人地个女都叫做好事?
上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

上帝的右手 发表于 2009-7-24 11:07

19# donger623
上次见你拖住个女子去某某酒店............

上帝的右手 发表于 2009-7-24 11:08

技巧FY
页: [1] 2
查看完整版本: 天要惩罚我