天要惩罚我
本帖最后由 aliciakitkit 于 2009-7-24 10:38 编辑自从加入豆瓣不迟到会死小组之后,我翻工就日日都迟到!
可能个天要惩罚我迟到,系我仲差几步路就到公司噶时候,突袭一阵暴雨,就一分钟时间都唔够,搞到我从头到脚都湿晒!!天啊! **????? 哎~~ LZ可以去买彩票了! 彩票就无机会重嘎了,再迟到多点就有我份 遮捏?? LZ系未着纺莎噶衫尼? 平时做得坏事多啦,学下我啦。。平时专做好事 8# donger623
你搞左人地个女都叫做好事? 听下 侧田的 好人。 10# 头蚊子叮
我中意有剧场版的
我还在等我噶车尼.......... 唔系~~今日系casual day!着左最厚噶501,湿左就有排都唔干! 平时做得坏事多啦,学下我啦。。平时专做好事
donger623 发表于 2009-7-24 10:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你做过咩大好事啊? 6# ccrozhou88
担遮都无用啊!真系好大雨!!听过乜叫骤雨! 12# aliciakitkit
五干系小事
五够透明是大事 报应就是这么一回事 只见又出太阳。闷热的天 8# donger623
你搞左人地个女都叫做好事?
上帝的右手 发表于 2009-7-24 10:13 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
19# donger623
上次见你拖住个女子去某某酒店............ 技巧FY
页:
[1]
2