看,FY了
40# 后院居士
唔要分~~要都无甘快有得升~~
我要。。。
小弟d数~~难道要我做大佬嘅黎还?
灰机机 发表于 2009-7-30 23:12 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
边条道上跑出来既大佬?!
唔使讲嘢,江湖规矩,快帮拖啦
吖呆。。分一半給我啦
毛小姐 发表于 2009-7-30 23:22 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
毛小姐,你返左来呀?
居士在学校里吗?
边条道上跑出来既大佬?!
唔使讲嘢,江湖规矩,快帮拖啦
后院居士 发表于 2009-7-30 23:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
岩岩前两晚至同你拜左关二哥~~你居然唔认数了。
小心关二哥把青龙偃月刀。
43# 小吻
你搞到我云里雾里的
毛小姐,你返左来呀?
后院居士 发表于 2009-7-30 23:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
预告一下,呢个周六。
41# 为人有D黄
好~!keep住啦,为人有D黄
46# 晴晴
系啊,无处流浪啦
一日不见如隔三秋了。。。
你是谁谁谁?
后院居士 发表于 2009-7-30 23:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
70后果然有代沟哇
老若工作了?
没啊~~~之前是去面试暑假工
52# 水若寒风
没错,我素70后
你们就是这样对待长辈的
50# 后院居士 太感动啦
俺错了
回灰机机(疑似老大物体):哦,收到
回水若寒风:都是我的错
回楼主:你滚去训啦
大家早抖~!天凉好训觉
54# 水若寒风
成功了吗?
毛小姐,你返左来呀?
后院居士 发表于 2009-7-30 23:40 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
偶一直都在
先求下明天的婚