icelazio
发表于 2009-8-2 23:53
晴晴快加我分赎罪
icelazio
发表于 2009-8-2 23:57
我无IQ,估计封唔到,唔惊
你当我猪欣呀
发表于 2009-8-3 09:32
只能阅鸟~~
晴晴
发表于 2009-8-3 10:26
我无IQ,估计封唔到,唔惊
icelazio 发表于 2009-8-2 23:57 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我就知道
kenlee
发表于 2009-8-3 10:57
我原谅你了
追你十二条街
发表于 2009-8-3 11:00
我原谅你,但要加分安慰下
晴晴
发表于 2009-8-3 12:11
村长,我对不起你,呜呜,你吾好炒我啦