椰菜花 发表于 2009-8-3 19:40

上星期去佐地王.

上星期去佐地王.
见到负三层有个电台系度搞活动
就停低睇下啦.
见到一个男rap歌~几好听.
我净系知道佢个名,悟知佢首歌.

后院居士 发表于 2009-8-3 19:48

寻找位置既纸鸢 发表于 2009-8-3 20:23

想起上次情人节傻傻的跑去地王参加活动

这个名字已注册 发表于 2009-8-3 20:37

飘过
页: [1]
查看完整版本: 上星期去佐地王.