休闲小妖 发表于 2009-8-9 00:20

今晚行北亭广场,睇岩件连衣裙,未舍得买
听日再去睇多次

肾仔 发表于 2009-8-9 00:22

21# 休闲小妖
群主D行踪真系飘忽无常

休闲小妖 发表于 2009-8-9 00:24

好过你口味 重呀

休闲小妖 发表于 2009-8-9 00:25

肾仔 发表于 2009-8-9 00:25

白痴~~~

休闲小妖 发表于 2009-8-9 00:27

白痴 ,训觉啦``

nanfangren 发表于 2009-8-9 00:29

21# 休闲小妖

我去买左,无得睇

q465122281 发表于 2009-8-9 00:30

行街好辛苦~~

icelazio 发表于 2009-8-9 02:02

可惜冇乜钱

勇敢的兔子 发表于 2009-8-9 22:59

放假前后左右逛太多,经济极度紧张中·~~
页: 1 [2]
查看完整版本: 行街