这一晚我泪流不止...
RT昨晚唔知点解,右眼好似入左沙甘,搞到眼泪水流个不停,连训觉都有!好辛苦!!!
今日买左支眼药水,但唔知点解每次滴完,口入面都好似有D苦苦地甘噶!?
而家仲未解决。。。 继续努力。 氯霉素眼药水么?正常,不会有生命危险的。 氯霉素眼药水么?正常,不会有生命危险的。
毛所谓 发表于 2009-8-10 20:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你又知既?噶间药店你开嘎 听说奶可以很好的治疗 ....只是这奶.. 听说奶可以很好的治疗 ....只是这奶..
玲玲 发表于 2009-8-10 20:11 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
nai!!??边度有呀 睇医生 五官是相通的 ! 睇医生
ccrozhou88 发表于 2009-8-10 20:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
本来今日都打算去既,突然领导有任务,又去唔成! 生眼挑针 标题党嫌疑 是时候感动拉! 听说过砍脚趾治沙虫么?你可以***的 喝下去吧!~ 听说奶可以很好的治疗 ....只是这奶..
玲玲 发表于 2009-8-10 20:11 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
你挤点给楼主吧 生眼挑针
顶你条肥肠 发表于 2009-8-10 20:39 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
虽然我偶尔都会偷X下,但都无理由眼挑针生到入眼球嘎 慢慢流吧,就当是分泌体内毒素
页:
[1]