38# gdut_stu
唔好,我想上班攒钱哇!
着高跟都吾够高!
征靓女陪行街
41# zhudou
攒钱交给你的BC爪去就行了
38# gdut_stu
唔好,我想上班攒钱哇!
zhudou 发表于 2009-8-15 22:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘你宜家,就猫系屋企?
着高跟都吾够高!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
着超短裙~
超短要有**,我无!
超短要有**,我无!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:16 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
**系咩也?
肥仙都着得~,唔通有D也肥仙有,你冇
就系!美~腿~原来会屏闭!
49# 伤枫悲秋
那还还是不要穿好,穿这么少,会感冒的~
哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!
哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:28 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
小妖,系穿超短裙,勾引公车GG时感冒噶
我们年轻,年轻不是休息的时候
我们年轻,年轻不是休息的时候
螞蟻 发表于 2009-8-15 22:32 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
睇得出,你工作好休闲~
mi 45# 大飞猪
NO,我好畀心机揾工噶!
不过依家唔想讲揾工既嘢
哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我系感冒,冇发烧
mi 45# 大飞猪
NO,我好畀心机揾工噶!
不过依家唔想讲揾工既嘢
zhudou 发表于 2009-8-15 22:38 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif
我当年稳左6个月噶工,先稳到~
小妖,系穿超短裙,勾引公车GG时感冒噶
大飞猪 发表于 2009-8-15 22:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif话咗系空调开得太低咯
43# 不得不帅 唔靚就唔得?歧视我!
行街 对于某种人来说 是种享受