zhudou 发表于 2009-8-15 22:12

38# gdut_stu
唔好,我想上班攒钱哇!

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:12

着高跟都吾够高!

不得不帅 发表于 2009-8-15 22:13

征靓女陪行街

gdut_stu 发表于 2009-8-15 22:14

41# zhudou

攒钱交给你的BC爪去就行了

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:14

38# gdut_stu
唔好,我想上班攒钱哇!
zhudou 发表于 2009-8-15 22:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

甘你宜家,就猫系屋企?

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:14

着高跟都吾够高!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:12 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

着超短裙~

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:16

超短要有**,我无!

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:18

超短要有**,我无!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:16 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


**系咩也?

肥仙都着得~,唔通有D也肥仙有,你冇

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:21

就系!美~腿~原来会屏闭!

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:24

49# 伤枫悲秋


那还还是不要穿好,穿这么少,会感冒的~

伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:28

哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:31

哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:28 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

小妖,系穿超短裙,勾引公车GG时感冒噶

螞蟻 发表于 2009-8-15 22:32

我们年轻,年轻不是休息的时候

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:33

我们年轻,年轻不是休息的时候
螞蟻 发表于 2009-8-15 22:32 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif

睇得出,你工作好休闲~

zhudou 发表于 2009-8-15 22:38

mi 45# 大飞猪
NO,我好畀心机揾工噶!
不过依家唔想讲揾工既嘢

顶你个心啊 发表于 2009-8-15 22:39

哈哈哈哈哈哈,小妖原来系甘发烧噶!
伤枫悲秋 发表于 2009-8-15 22:28 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif我系感冒,冇发烧

大飞猪 发表于 2009-8-15 22:39

mi 45# 大飞猪
NO,我好畀心机揾工噶!
不过依家唔想讲揾工既嘢
zhudou 发表于 2009-8-15 22:38 http://gdutbbs.com/images/common/back.gif


我当年稳左6个月噶工,先稳到~

顶你个心啊 发表于 2009-8-15 22:40



小妖,系穿超短裙,勾引公车GG时感冒噶
大飞猪 发表于 2009-8-15 22:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif话咗系空调开得太低咯

zhudou 发表于 2009-8-15 22:42

43# 不得不帅 唔靚就唔得?歧视我!

龙洞国际控股 发表于 2009-8-15 23:14

行街 对于某种人来说 是种享受
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 终于可以唞下啦!