zhudou
发表于 2009-8-16 22:51
精神晒~~~
下午狂瞓左6个钟,依家终于恢复精神,无咁攰啦~~~~
zhudou
发表于 2009-8-16 22:52
以后唔捱夜~~~
0668老猫
发表于 2009-8-16 23:01
今晚睇来你又系唔使训啦
285313533
发表于 2009-8-16 23:02
你今晚能睡着麽?
zhudou
发表于 2009-8-16 23:11
12点前瞓~~~~
家里蹲
发表于 2009-8-16 23:12
今晚仲训得落?
gdut_stu
发表于 2009-8-16 23:15
............有人惨咯
zhudou
发表于 2009-8-17 00:13
眼瞓,瞓~~~~
阿爪
发表于 2009-8-17 00:27
lz肥,唔使瞓
qinjunquan
发表于 2009-8-17 08:05
在倒时间差么····
页:
[1]