椰菜花
发表于 2009-8-29 17:25
椰菜花回来了~
哈哈,唔好意思啊~椰菜花翻哩啦!
最近都好少上离啊.
因为呢~~我日日挂住听电台,听到上晒瘾.
你地有冇挂住我架??哈哈
我都唔识
发表于 2009-8-29 17:26
新人报道..
Fattwo
发表于 2009-8-29 17:27
LZ边个?
qinjunquan
发表于 2009-8-29 17:32
想吃椰菜····
蓝星草
发表于 2009-8-29 17:37
借贴!我都翻来←!
又一迷途小书童
发表于 2009-8-29 19:32
楼主,我好挂住你啊你系啊边个啊
肾仔
发表于 2009-8-29 19:39
好耐没食椰菜花
顶你条肥肠
发表于 2009-8-29 19:40
对不起,我对菜花这个名词有恶心反应
老鼠拉龟
发表于 2009-8-29 19:45
比较中意西兰花
水若寒风
发表于 2009-8-29 19:45
偶就记得lz才头像以前觉得好恶心
昨天今天明天
发表于 2009-8-29 19:55
~~~~
投机客
发表于 2009-8-29 20:07
明天去采椰莱
这个名字已注册
发表于 2009-8-29 20:47
椰菜花……
小鲈鱼(马甲)
发表于 2009-8-30 06:54
imback
gdut_stu
发表于 2009-8-30 10:30
没吃过
梦回高老庄
发表于 2009-8-30 10:40
i got it.
donger623
发表于 2009-8-30 10:57
翻来啦,甘你系乜水啊?
mcgraqing
发表于 2009-8-30 11:13
喝椰汁。
椰菜花的汁。
cpm6678775
发表于 2009-8-30 11:19
咩东西?
椰菜花
发表于 2009-8-31 18:36
冇人认识我。。。。