受分
回帖看分数帖数
恭喜,加分
發帖睇帖數
散花完畢
点解我冇分噶
因為你系邪惡嘅飛機高,所以冇翻,分數系俾正義人士
点解我冇分噶 2
点解我冇分噶 2
你当我猪欣呀 发表于 2009-8-31 13:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
都話咗邪惡人士系冇分咯
邪恶魂!
我系正义的
啧啧
原来还没翻页,失败鸟,丿