邪433 发表于 2009-9-1 21:31

睇左场live的DBL

去完南亭返听见体育馆挺热闹的,原来在打紧篮球赛,DBL。
问工作人员可否入,要出示学生证。罗出左学生证就可以进了。
就甘睇左一场比赛啦。

宅女一个 发表于 2009-9-1 21:33

DBL是啥呢?

miming 发表于 2009-9-1 21:33

Old Traffordish!温格绅士

你当我猪欣呀 发表于 2009-9-1 21:35

如果曼联对阿仙奴可以凭学生证睇live你话几好呢

icelazio 发表于 2009-9-1 21:38

有排无机会返大学城咯

icelazio 发表于 2009-9-1 21:39

有排无机会返大学城咯
页: [1]
查看完整版本: 睇左场live的DBL