icelazio 发表于 2009-9-6 21:56

四个辘嘎人力车都唔难嗟

(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 21:57

四个辘嘎人力车都唔难嗟
icelazio 发表于 2009-9-6 21:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
个男的有三间屋

有点高傲 发表于 2009-9-6 21:57

儿童单车系4个look的

icelazio 发表于 2009-9-6 21:57

睇咩地方嗟,山沟度几间都好易嗟

有点高傲 发表于 2009-9-6 21:58

有车真了不起

有点高傲 发表于 2009-9-6 21:58

有好多物业真系好巴闭

(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 21:59

上帝,掉一个这样的男人给我吧,god

艾尔迪斯 发表于 2009-9-6 22:01

咁可唔可以改下昵称先? = =豬乸真系會上樹咖

icelazio 发表于 2009-9-6 22:01

上帝,掉一个这样的男人给我吧,god
(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 21:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系黄河边上果个咩咩山沟度度有几间茅屋,仲有一架四辘牛车,点样

(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 22:02

http://center.happyuc.com/avatar.php?uid=107514&size=middle你本尊是谁?

(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 22:03

我自认我冇做坏人同亏心事,点解我遇不到酱紫的人,god

哎,还是努力赚钱养自己来的实际

有点高傲 发表于 2009-9-6 22:03

系大富翁4 ,有车有物业有股票

(-.-)游謉 发表于 2009-9-6 22:04

脚痛,企了四粒钟,丿,休息

icelazio 发表于 2009-9-6 22:04

唔好丿,大富翁等著你

冰山俊男 发表于 2009-9-6 22:07

可乐仔 发表于 2009-9-6 22:08

想减肥.. ? 商场试衣服去吧 .. ... ..........

yyhangking 发表于 2009-9-6 22:14

我觉得买鞋同裤最难简,次次出都揾唔到啱心水

jean1 发表于 2009-9-6 22:18

没有28A的?

五山的阿kane 发表于 2009-9-6 23:40

细侄女,有无买到心水噶BRA啊

就让大伯帮你车翻件

勇敢的兔子 发表于 2009-9-7 16:55

突然想到某些很恐怖的东西

飘过; ~~~~~~~~
页: 1 [2] 3
查看完整版本: 买衫真系烦,有时真系把鬼火