airhuman1986 发表于 2009-9-18 19:54

你地中意睇点乜?

现在学校甘多活动举行,又是街舞又是唱歌,其实大家最喜欢看什么节目?
1.街舞;2.唱歌3.band show;4.B-box;5.民乐团

airhuman1986 发表于 2009-9-19 13:48

居然没人理我!~
oh。。shit!~
自己霸头位!

毛小姐 发表于 2009-9-19 13:49

睇LZ PP

吖yan 发表于 2009-9-19 13:50

LZ,边度有得睇先

Issac 发表于 2009-9-19 13:51

咦?那尼?

Royce 发表于 2009-9-19 13:58

看MM

Samwen 发表于 2009-9-19 13:59

睇街舞点样爱上芭蕾

Y—Y 发表于 2009-9-19 14:35

oh yeah,梗系睇现场直播啦

邪433 发表于 2009-9-19 15:02

都唔中意

勇敢的兔子 发表于 2009-9-19 15:25

街舞,BAND SHOW都唔错

oTIGERo 发表于 2009-9-19 16:57

中意睇女仆...

airhuman1986 发表于 2009-9-20 12:48

迟点系广大商业区果边会有,具体时间没定!
你地会唔会去睇先?

最爱乒乓球 发表于 2009-9-20 13:12

围观下lz,上pp啊~~lz~~
页: [1]
查看完整版本: 你地中意睇点乜?