airhuman1986
发表于 2009-9-18 19:54
你地中意睇点乜?
现在学校甘多活动举行,又是街舞又是唱歌,其实大家最喜欢看什么节目?
1.街舞;2.唱歌3.band show;4.B-box;5.民乐团
airhuman1986
发表于 2009-9-19 13:48
居然没人理我!~
oh。。shit!~
自己霸头位!
毛小姐
发表于 2009-9-19 13:49
睇LZ PP
吖yan
发表于 2009-9-19 13:50
LZ,边度有得睇先
Issac
发表于 2009-9-19 13:51
咦?那尼?
Royce
发表于 2009-9-19 13:58
看MM
Samwen
发表于 2009-9-19 13:59
睇街舞点样爱上芭蕾
Y—Y
发表于 2009-9-19 14:35
oh yeah,梗系睇现场直播啦
邪433
发表于 2009-9-19 15:02
都唔中意
勇敢的兔子
发表于 2009-9-19 15:25
街舞,BAND SHOW都唔错
oTIGERo
发表于 2009-9-19 16:57
中意睇女仆...
airhuman1986
发表于 2009-9-20 12:48
迟点系广大商业区果边会有,具体时间没定!
你地会唔会去睇先?
最爱乒乓球
发表于 2009-9-20 13:12
围观下lz,上pp啊~~lz~~
页:
[1]