我不风流的,乖乖仔来嘅
蚂蚁也要稳也食
东二说得对
东二说得对
都无野及噶
摸都摸过拉...睇到无欲望.
衰仔,你落了一对袜子在我这.下次和同合同一齐给你寄过去.
我识DO的
甘你都要识DO呀~
如果唔系,我都好识DO噶
3倍要翻来
休闲小妖 发表于 2009-10-7 21:52 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
这个私聊
出来风流迟早要还的!
摸都摸过拉...睇到无欲望.
衰仔,你落了一对袜子在我这.下次和同合同一齐给你寄过去.
冯家老二 发表于 2009-10-7 22:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
衰鬼,不要寄过来,我睇几时翻去罗拉
顺便给数你
都无野及噶
吖yan 发表于 2009-10-7 22:18 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
吖yan,你想及什么?
衰鬼,不要寄过来,我睇几时翻去罗拉
顺便给数你
螞蟻 发表于 2009-10-7 22:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
什么都不说,等neimu
路过!
我邪恶地笑了
你地两个咪甘核凸啦
吖yan,翻校了没?几时煮饭俾我食?
准备翻,煮饭就得,煮送就咪搞我喇。
净系白饭?
中,我净系识食唔识做
蚂蚁寂寞吗
只有上面,没有下面
寂寞呀,呆兄有何介绍?