爽死我了!
五知点用热水,甘噶天气仲要冲冻水,爽死了,到底去边冲热水钱咖? 大学城?可以到一卡通中心or那些冲饭卡的自动机!! 充值、插卡、开水龙头,啧啧,流出来了 今晚都系冲冷水。
部机坏HI左!! E排一直冲热水 听讲水钱系同直接冲落一卡通噶钱分开噶喔 热水器 宿舍开学到现在两个晚上被发现有热水... LS好似傻佐。 热水,饭卡,羊城通喺分开噶 听讲水钱系同直接冲落一卡通噶钱分开噶喔
魔之最 发表于 2009-10-11 22:21 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系啊!!!你去那些机前,问人点搞就OK啊!! 热水,饭卡,羊城通喺分开噶
毛端端 发表于 2009-10-11 22:24 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif乜唔系同一张噶咩?难道我系比特殊待遇? 热水都系去一卡通管理中心充? 喺同一张卡啊,不过各样钱都喺分开噶 13# 魔之最 去机度冲。。。 好了,这帖可以沉了 死左未 死左未Y—Y 发表于 2009-10-11 22:33唉,年轻人精力旺盛啊,没那么易死… 最近好多人抱怨冲了热水扣了钱,但是卡上没钱.. 师弟,这种天气当然洗冷水啦
页:
[1]
2