阿爪
发表于 2009-10-19 18:48
猫头欣!!你无耻!!
还返个靓女同苹果俾我
阿爪
发表于 2009-10-19 18:49
唔系我今日心情好既话我早就去居委会投诉你了
HYYY
发表于 2009-10-19 18:50
给我也来一个,好久没吃了,想念
注定伤害
发表于 2009-10-19 18:53
吾该外卖个靓女,苹果就算了
一行路过
发表于 2009-10-19 18:55
我都要一份
阿爪
发表于 2009-10-19 18:56
老祸水,你点会系度既?
毛小姐
发表于 2009-10-19 18:56
我又要靓女同苹果
kyd
发表于 2009-10-19 18:56
猫头欣 识上树么?
阿爪
发表于 2009-10-19 18:59
距识画圈圈,下次我带你去睇啦
xstlovezxh
发表于 2009-10-19 19:10
路过者有份……
hidefish
发表于 2009-10-19 19:24
老爪,几时还大餐俾我
C-47
发表于 2009-10-19 19:24
边树有靓女?
杨桃小子
发表于 2009-10-19 19:56
我可以只要靓女么?
苹果给你...
miming
发表于 2009-10-19 20:00
看到这帖子,在看旁边那帖《广工的耻辱》,笑了
为人有D懵
发表于 2009-10-19 20:04
肥爪,大米话你系广工噶耻辱啊!
靓女你可以拉走你5拉,苹果你都可以拿走但系你都系5记得
怪就怪你自己老人痴呆啦
阿爪
发表于 2009-10-19 21:54
欣!只抽!!
休闲小妖
发表于 2009-10-19 22:01
你够距打咩?
樱桃小丸
发表于 2009-10-19 22:01
LZ,你无耻,你欠我蛋糕唔还
阿爪
发表于 2009-10-19 22:06
块蛋糕同你有缘无份,点都见吾到你
樱桃小蝎子
发表于 2009-10-19 22:11
你想赖账