阿爪 发表于 2009-10-19 18:48

猫头欣!!你无耻!!

还返个靓女同苹果俾我

阿爪 发表于 2009-10-19 18:49

唔系我今日心情好既话我早就去居委会投诉你了

HYYY 发表于 2009-10-19 18:50

给我也来一个,好久没吃了,想念

注定伤害 发表于 2009-10-19 18:53

吾该外卖个靓女,苹果就算了

一行路过 发表于 2009-10-19 18:55

我都要一份

阿爪 发表于 2009-10-19 18:56

老祸水,你点会系度既?

毛小姐 发表于 2009-10-19 18:56

我又要靓女同苹果

kyd 发表于 2009-10-19 18:56

猫头欣 识上树么?

阿爪 发表于 2009-10-19 18:59

距识画圈圈,下次我带你去睇啦

xstlovezxh 发表于 2009-10-19 19:10

路过者有份……

hidefish 发表于 2009-10-19 19:24

老爪,几时还大餐俾我

C-47 发表于 2009-10-19 19:24

边树有靓女?

杨桃小子 发表于 2009-10-19 19:56

我可以只要靓女么?
苹果给你...

miming 发表于 2009-10-19 20:00

看到这帖子,在看旁边那帖《广工的耻辱》,笑了

为人有D懵 发表于 2009-10-19 20:04

肥爪,大米话你系广工噶耻辱啊!
靓女你可以拉走你5拉,苹果你都可以拿走但系你都系5记得
怪就怪你自己老人痴呆啦

阿爪 发表于 2009-10-19 21:54

欣!只抽!!

休闲小妖 发表于 2009-10-19 22:01

你够距打咩?

樱桃小丸 发表于 2009-10-19 22:01

LZ,你无耻,你欠我蛋糕唔还

阿爪 发表于 2009-10-19 22:06

块蛋糕同你有缘无份,点都见吾到你

樱桃小蝎子 发表于 2009-10-19 22:11

你想赖账
页: [1] 2
查看完整版本: 猫头欣!!你无耻!!