我住东十一 发表于 2009-10-19 22:29

东莞式“艳遇”2

其实并非艳遇,只系哗众取宠一下。话说我份工有时候会入去人地屋企,某日我去银丰XX公寓,X11号房,F小姐房间,F小姐超靓女,比较瘦,但系身材好好。
入到佢屋企,睇到跳钢管舞嘅道具,原来系响夜场跳钢管舞嘅,屋入边放住一张佢自己嘅裸体艺术裸 照,实在系太XX啦。
我趁佢认真咁写紧野嘅时候一边望张相,一边望佢,实在太爽啦,好在佢神经比较大条,5知我系度望咩嗟,觉得自己好衰,真系罪过~~~

kyd 发表于 2009-10-19 22:31

通渠佬?

阿爪 发表于 2009-10-19 22:31

F小姐联系方式

kyd 发表于 2009-10-19 22:32

居然是F 强大……

edge2530 发表于 2009-10-19 22:33


女性既触觉绝对灵敏 只系五讲出来姐
呢位仁兄咩工作阿 小弟有志往呢方面发展

我住东十一 发表于 2009-10-19 22:34

回复 2# kyd
比你识穿左添~~~

我住东十一 发表于 2009-10-19 22:39

F小姐联系方式
阿爪 发表于 2009-10-19 22:31 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
15820811XXX
剩低嘅自己估~~~

这个名字已注册 发表于 2009-10-19 22:41

禁好机会都吾趁机影低距

heerong 发表于 2009-10-19 22:48

点解唔偷偷地影抵。。

四方 发表于 2009-10-19 22:50

1000

Y—Y 发表于 2009-10-19 22:53

无图

HYYY 发表于 2009-10-19 22:55

2732

毛小姐 发表于 2009-10-19 22:56

其实佢知噶

我住东十一 发表于 2009-10-19 23:00

其实佢知噶
毛小姐 发表于 2009-10-19 22:56 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
你又知?

顶你个肺啊 发表于 2009-10-19 23:03

同在東莞工作,為什麼偶的這麼枯燥,樓主的這麼精彩

我住东十一 发表于 2009-10-19 23:05

同在東莞工作,為什麼偶的這麼枯燥,樓主的這麼精彩
顶你个肺啊 发表于 2009-10-19 23:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
因为我嘅工作地点系出名嘅红灯区~~~

冯家老二 发表于 2009-10-19 23:05

F

Y—Y 发表于 2009-10-19 23:05

原来系上门服务

风随心 发表于 2009-10-19 23:07

当时红灯闪闪发光。。。

miming 发表于 2009-10-19 23:07

假装发短信,对住照片拍
页: [1] 2 3
查看完整版本: 东莞式“艳遇”2