加农豹 发表于 2009-10-22 00:44

咁姐系对自己无信心,系你个XX对象清醒时征服唔到距
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

唔系喔,我依家极度怀疑系个男灌醉我个XX对象,然后XX,然后奉子……

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:48

鬼叫你唔XX左你个XX对象先

kunshao 发表于 2009-10-22 00:50

话就咁话啫,个心都系有D耿耿于怀啲……
加农豹 发表于 2009-10-22 00:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    甘你都唔中意人咯,甘仲想咩嗟,唔通真系要抢新娘咩0......

加农豹 发表于 2009-10-22 00:50

鬼叫你唔XX左你个XX对象先
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

人地唔制我都无办法嘎

Y—Y 发表于 2009-10-22 00:51

对暗恋对象落过手,仲叫暗恋对象么

投机客 发表于 2009-10-22 00:54

当然要去了

加农豹 发表于 2009-10-22 00:55

甘你都唔中意人咯,甘仲想咩嗟,唔通真系要抢新娘咩0......
kunshao 发表于 2009-10-22 00:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

系咯,所以我决定到时去厄饮厄食!

加农豹 发表于 2009-10-22 00:56

对暗恋对象落过手,仲叫暗恋对象么
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

我又无正式确立或者表白,正确来讲系意图落手,未果~

你当我猪欣呀 发表于 2009-10-22 08:42

又唔系去打新郎或者抢新娘,顾虑D咩呢~~

没有结果的夏天 发表于 2009-10-22 09:59

大家想象力不错,也蛮好玩的
不过我觉得去就去了,没什么大不了的

过去的就过去吧,想那么多干嘛
页: 1 [2]
查看完整版本: 婚宴