Y—Y 发表于 2009-10-22 00:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
唔系喔,我依家极度怀疑系个男灌醉我个XX对象,然后XX,然后奉子…… 鬼叫你唔XX左你个XX对象先 话就咁话啫,个心都系有D耿耿于怀啲……
加农豹 发表于 2009-10-22 00:42 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘你都唔中意人咯,甘仲想咩嗟,唔通真系要抢新娘咩0...... 鬼叫你唔XX左你个XX对象先
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:48 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
人地唔制我都无办法嘎 对暗恋对象落过手,仲叫暗恋对象么 当然要去了 甘你都唔中意人咯,甘仲想咩嗟,唔通真系要抢新娘咩0......
kunshao 发表于 2009-10-22 00:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
系咯,所以我决定到时去厄饮厄食! 对暗恋对象落过手,仲叫暗恋对象么
Y—Y 发表于 2009-10-22 00:51 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
我又无正式确立或者表白,正确来讲系意图落手,未果~ 又唔系去打新郎或者抢新娘,顾虑D咩呢~~ 大家想象力不错,也蛮好玩的
不过我觉得去就去了,没什么大不了的
过去的就过去吧,想那么多干嘛
页:
1
[2]