issac2 发表于 2009-10-22 23:34

我中意

我中意哩款背包

http://www.25star.com/goods.php?id=6189

请问下边度有得卖啊

issac2 发表于 2009-10-22 23:34

沙发~

gdut_stu 发表于 2009-10-22 23:41

广告佬

zhudou 发表于 2009-10-22 23:41

我话难睇会唔会俾LZ打?

issac2 发表于 2009-10-22 23:41

广告佬
gdut_stu 发表于 2009-10-22 23:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


8是广告。。。我只是想找个便宜点的。。。能用支付宝买的

gdut_stu 发表于 2009-10-22 23:43

我有卖呀,支付宝先款

issac2 发表于 2009-10-22 23:44

我话难睇会唔会俾LZ打?
zhudou 发表于 2009-10-22 23:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

不会。。。。。

小烁 发表于 2009-10-23 00:01

那我跟风说,其实不丑。

广工式浪漫 发表于 2009-10-23 00:50

透明的 装的内衣都让看见了

Y—Y 发表于 2009-10-23 00:52

不如裸体,咩都唔带

投机客 发表于 2009-10-23 00:53

居然是透明的

一行路过 发表于 2009-10-23 00:54

无乜兴趣

皒拄EOooo棟 发表于 2009-10-23 03:05

5知喔。。

C-47 发表于 2009-10-23 06:23

唔好睇

毛小姐 发表于 2009-10-23 10:16

米乜都睇到晒咯。。
记得高中噶时候我有一个都喺全透明噶书包。
成日俾人及~

浅水潜水 发表于 2009-10-23 11:05

我承认,我睇到标题后,我念到噶系:你吹咩
页: [1]
查看完整版本: 我中意