我中意
我中意哩款背包http://www.25star.com/goods.php?id=6189
请问下边度有得卖啊 沙发~ 广告佬 我话难睇会唔会俾LZ打? 广告佬
gdut_stu 发表于 2009-10-22 23:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
8是广告。。。我只是想找个便宜点的。。。能用支付宝买的 我有卖呀,支付宝先款 我话难睇会唔会俾LZ打?
zhudou 发表于 2009-10-22 23:41 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
不会。。。。。 那我跟风说,其实不丑。 透明的 装的内衣都让看见了 不如裸体,咩都唔带 居然是透明的 无乜兴趣 5知喔。。 唔好睇 米乜都睇到晒咯。。
记得高中噶时候我有一个都喺全透明噶书包。
成日俾人及~ 我承认,我睇到标题后,我念到噶系:你吹咩
页:
[1]