zhudou 发表于 2009-11-1 17:29

哈哈哈,蝴蝶酥王国~

我一定会令蝴蝶酥王国复苏~~哈哈!笑死我了……理解唔到依家既动画……大家知唔知我讲乜?无错,我讲紧一部动画,入面大家既使命就系复苏蝴蝶酥王国~

休闲小虾米 发表于 2009-11-1 17:31

蝴蝶酥吃得的

zhudou 发表于 2009-11-1 17:33

就系知先觉得好好笑~

xstlovezxh 发表于 2009-11-1 17:34

不知所云……

休闲小虾米 发表于 2009-11-1 17:40

回复 3# zhudou
我的意思系你想请吃蝴蝶酥。。。

gdut_stu 发表于 2009-11-1 18:44

LZ又在诠释弱智。

流云飞雪 发表于 2009-11-1 18:48

同qqb

琳琳爱依依 发表于 2009-11-4 00:28

lz,你到底想好了没有,你到底为了什么活下去呢
页: [1]
查看完整版本: 哈哈哈,蝴蝶酥王国~