zhudou
发表于 2009-11-1 17:29
哈哈哈,蝴蝶酥王国~
我一定会令蝴蝶酥王国复苏~~哈哈!笑死我了……理解唔到依家既动画……大家知唔知我讲乜?无错,我讲紧一部动画,入面大家既使命就系复苏蝴蝶酥王国~
休闲小虾米
发表于 2009-11-1 17:31
蝴蝶酥吃得的
zhudou
发表于 2009-11-1 17:33
就系知先觉得好好笑~
xstlovezxh
发表于 2009-11-1 17:34
不知所云……
休闲小虾米
发表于 2009-11-1 17:40
回复 3# zhudou
我的意思系你想请吃蝴蝶酥。。。
gdut_stu
发表于 2009-11-1 18:44
LZ又在诠释弱智。
流云飞雪
发表于 2009-11-1 18:48
同qqb
琳琳爱依依
发表于 2009-11-4 00:28
lz,你到底想好了没有,你到底为了什么活下去呢
页:
[1]