包租婆,琴晚就无热水,今晚就热到璗猪咁,玩野啊?
本帖最后由 alexjiang 于 2009-11-4 22:50 编辑包租婆,琴晚就无热水,今晚就热到璗猪咁,玩野啊?
连冻水管都是流热水,拿来渌即食面都得啊!!
是唔是琴晚无热水今晚大平卖啊?
我地D皮顶唔到咁热啵!!! 杯具啊!!! 餐具啊 餐具啊
issac2 发表于 2009-11-4 22:50 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
餐具,好 惨剧啊 杯具就是这样发生的... 我想要热水… 茶具啊~ 广工宿舍就是一个餐桌
不解释
页:
[1]