樱桃小蝎子 发表于 2009-11-7 11:13

东山堂--新希望圣乐布道会

今日全公司唔使上班,比老板叫晒去听呢个,听人讲耶稣…我都唔知台上的人讲乜……

顶你个肺啊 发表于 2009-11-7 11:14

.

樱桃小蝎子 发表于 2009-11-7 11:16

发五到表情啊…>____<

zhudou 发表于 2009-11-7 11:34

我去过做礼拜……全程训觉,因为听唔明英文

有点高傲 发表于 2009-11-7 11:40

.

吖yan 发表于 2009-11-7 11:46

.

gdut_stu 发表于 2009-11-7 11:48

恭喜,睇来LZ公司恶人太多啦

志文 发表于 2009-11-7 13:08

外企?

aliciakitkit 发表于 2009-11-7 13:15

你地老细甘好噶

aliciakitkit 发表于 2009-11-7 13:16

我去过东山堂参加一个婚礼,第一次参加教堂婚礼,好感动场面

阮范王 发表于 2009-11-7 14:18

没去过。

没有结果的夏天 发表于 2009-11-7 15:20

很强大的lz
很强大的公司

我系猪生 发表于 2009-11-7 19:25

LZ公司老板真好!!!!

C-47 发表于 2009-11-7 19:31

what is 东山堂?

黑咖啡 发表于 2009-11-7 19:35

去过石屋,不过去得太晚,到的时候刚好结束
页: [1]
查看完整版本: 东山堂--新希望圣乐布道会