樱桃小蝎子
发表于 2009-11-7 11:13
东山堂--新希望圣乐布道会
今日全公司唔使上班,比老板叫晒去听呢个,听人讲耶稣…我都唔知台上的人讲乜……
顶你个肺啊
发表于 2009-11-7 11:14
.
樱桃小蝎子
发表于 2009-11-7 11:16
发五到表情啊…>____<
zhudou
发表于 2009-11-7 11:34
我去过做礼拜……全程训觉,因为听唔明英文
有点高傲
发表于 2009-11-7 11:40
.
吖yan
发表于 2009-11-7 11:46
.
gdut_stu
发表于 2009-11-7 11:48
恭喜,睇来LZ公司恶人太多啦
志文
发表于 2009-11-7 13:08
外企?
aliciakitkit
发表于 2009-11-7 13:15
你地老细甘好噶
aliciakitkit
发表于 2009-11-7 13:16
我去过东山堂参加一个婚礼,第一次参加教堂婚礼,好感动场面
阮范王
发表于 2009-11-7 14:18
没去过。
没有结果的夏天
发表于 2009-11-7 15:20
很强大的lz
很强大的公司
我系猪生
发表于 2009-11-7 19:25
LZ公司老板真好!!!!
C-47
发表于 2009-11-7 19:31
what is 东山堂?
黑咖啡
发表于 2009-11-7 19:35
去过石屋,不过去得太晚,到的时候刚好结束
页:
[1]