putonghuakaoshi
好紧张,之前没练自由说话,考的时候语无伦次!shit!!! 說普通話也會乳毛論次? 自由说话???考普通话??? 太烂了你。 唔晒标题都搞成拼音呱...好嗨辛苦睇啊... 幸好偶不会乳毛伦次 回复 2# 林狗三張幾野lamdog,冇你哽劲 回复 3# 勇敢的兔子
喺啊...题目喺《我尊敬的人》
讲三分钟,紧张得制 回复 4# gdut_stu
偏偏选的题目没做准备……
问题不在没做准备,只是我太紧张 回复 5# 3108abc
呵呵,拼音嘅话题目比较长嘛~ 回复 6# 毛小姐
你浑身都是黑毛吧~ 我尊敬的人,我会讲陈sir,跟住老师会5会直接将我赶出考场呢 回复 12# 猪,你就系~~
讲够三分钟,冇停顿太耐,OK嘅..
其实我觉得freetalk嗰时两个老师冇咩反应
然后我先紧张起来 你唔系紧张讲普通话,你系紧张噶两个都是的反应 那几个话题不是都通用的~
如果讲《我最尊敬的人》~
一般都是说我最尊敬的人是XXX,因为我的兴趣是XXX,所以如何如何,他如何如何
换过来说《我的兴趣》也是这么说~ 对住两个唔熟嘅人真喺讲唔出乜嘢
而且喺两个木头一样嘅人... 比较搞嘢嘅就喺
睇到签到表上面,有个和我同名嘅人,居然喺女仔
一定要考?没参加过这种考试 还没参加过普通话考试 准确的说~
这个叫“普通话等级测试”~
不是叫考试的~
页:
[1]
2