志文 发表于 2009-11-7 11:28

putonghuakaoshi

好紧张,之前没练自由说话,考的时候语无伦次!shit!!!

林狗三張幾野 发表于 2009-11-7 11:29

說普通話也會乳毛論次?

勇敢的兔子 发表于 2009-11-7 12:18

自由说话???考普通话???

gdut_stu 发表于 2009-11-7 12:25

太烂了你。

3108abc 发表于 2009-11-7 12:55

唔晒标题都搞成拼音呱...好嗨辛苦睇啊...

毛小姐 发表于 2009-11-7 12:57

幸好偶不会乳毛伦次

志文 发表于 2009-11-7 13:16

回复 2# 林狗三張幾野

lamdog,冇你哽劲

志文 发表于 2009-11-7 13:17

回复 3# 勇敢的兔子

喺啊...题目喺《我尊敬的人》
讲三分钟,紧张得制

志文 发表于 2009-11-7 13:21

回复 4# gdut_stu


偏偏选的题目没做准备……
问题不在没做准备,只是我太紧张

志文 发表于 2009-11-7 13:23

回复 5# 3108abc


呵呵,拼音嘅话题目比较长嘛~

志文 发表于 2009-11-7 13:24

回复 6# 毛小姐


你浑身都是黑毛吧~

猪,你就系~~ 发表于 2009-11-7 14:16

我尊敬的人,我会讲陈sir,跟住老师会5会直接将我赶出考场呢

志文 发表于 2009-11-7 14:42

回复 12# 猪,你就系~~

讲够三分钟,冇停顿太耐,OK嘅..
其实我觉得freetalk嗰时两个老师冇咩反应
然后我先紧张起来

littleonelittle 发表于 2009-11-7 14:46

你唔系紧张讲普通话,你系紧张噶两个都是的反应

OT小公主 发表于 2009-11-7 14:50

那几个话题不是都通用的~
如果讲《我最尊敬的人》~
一般都是说我最尊敬的人是XXX,因为我的兴趣是XXX,所以如何如何,他如何如何
换过来说《我的兴趣》也是这么说~

志文 发表于 2009-11-7 15:08

对住两个唔熟嘅人真喺讲唔出乜嘢
而且喺两个木头一样嘅人...

志文 发表于 2009-11-7 15:11

比较搞嘢嘅就喺
睇到签到表上面,有个和我同名嘅人,居然喺女仔

风随心 发表于 2009-11-7 15:19

一定要考?没参加过这种考试

没有结果的夏天 发表于 2009-11-7 15:57

还没参加过普通话考试

OT小公主 发表于 2009-11-7 16:50

准确的说~
这个叫“普通话等级测试”~
不是叫考试的~
页: [1] 2
查看完整版本: putonghuakaoshi