后院居士 发表于 2009-11-17 14:45

顺便翻页喇

zhudou 发表于 2009-11-17 15:00

居士,分呢?

丫ubi 发表于 2009-11-17 15:01

梳好的頭一出去又亂了`

FlyAway 发表于 2009-11-17 15:01

楼猪想话俾大家知,佢唔够重,所以抓住爪爪呢个石头用来挡风

=。=大灰娘 发表于 2009-11-17 15:01

LZ分呢?

zhudou 发表于 2009-11-17 15:02

我甘善良点会打人呢?

zhudou 发表于 2009-11-17 15:04

手机加唔到分~

丫ubi 发表于 2009-11-17 15:05

LZ甘善良散分吧

zhudou 发表于 2009-11-17 15:10

加分既话下次啦!手机加唔到

HYYY 发表于 2009-11-17 15:12

LZ,怎么我感觉你好像在赞自己苗条啊?

勇敢的兔子 发表于 2009-11-17 15:16

吃多点,肥点就好啦

zhudou 发表于 2009-11-17 15:18

我无甘讲过~我系话风大到连我甘肥都吹得郁

IDecide 发表于 2009-11-17 16:09

鼻涕狂飞

丝雨飞花 发表于 2009-11-17 16:26

有那么大风吗?不觉得。、。。

廣師宅女 发表于 2009-11-17 16:27

这里风不是很大
页: 1 [2]
查看完整版本: 好大风吖!