后院居士
发表于 2009-11-17 14:45
顺便翻页喇
zhudou
发表于 2009-11-17 15:00
居士,分呢?
丫ubi
发表于 2009-11-17 15:01
梳好的頭一出去又亂了`
FlyAway
发表于 2009-11-17 15:01
楼猪想话俾大家知,佢唔够重,所以抓住爪爪呢个石头用来挡风
=。=大灰娘
发表于 2009-11-17 15:01
LZ分呢?
zhudou
发表于 2009-11-17 15:02
我甘善良点会打人呢?
zhudou
发表于 2009-11-17 15:04
手机加唔到分~
丫ubi
发表于 2009-11-17 15:05
LZ甘善良散分吧
zhudou
发表于 2009-11-17 15:10
加分既话下次啦!手机加唔到
HYYY
发表于 2009-11-17 15:12
LZ,怎么我感觉你好像在赞自己苗条啊?
勇敢的兔子
发表于 2009-11-17 15:16
吃多点,肥点就好啦
zhudou
发表于 2009-11-17 15:18
我无甘讲过~我系话风大到连我甘肥都吹得郁
IDecide
发表于 2009-11-17 16:09
鼻涕狂飞
丝雨飞花
发表于 2009-11-17 16:26
有那么大风吗?不觉得。、。。
廣師宅女
发表于 2009-11-17 16:27
这里风不是很大