苏格拉底柏拉图 发表于 2010-1-2 20:40

你敢话男人就唔系第一印象去睇人么。
乜你唔知有D人唔单只第一印象黑人憎,以后做得点好都系佢个人 ...
唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif

甘如果你系个小学老师,你被迫对住一个留比你好差第一印象既学生6年,你会5会6年都5肯改观?

我就知道我升初中之后,年年都三好学生。

唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:44

哦,明,LZ只系介意小学老师对你既方式。
咁我冇野讲。

后院居士 发表于 2010-1-2 20:47

回复 22# 唔知叫乜鬼

乜鬼不出去浪漫么

唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:57

冇人约

gdut_stu 发表于 2010-1-2 20:59

http://center.happyuc.com/avatar.php?uid=113723&size=middle

苏格拉底柏拉图 发表于 2010-1-2 21:02

哦,明,LZ只系介意小学老师对你既方式。
咁我冇野讲。
唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    呢个只系一面。其实我想知,个女仔有冇可能改变对一个人既印象?系米好印象容易破坏,坏印象就5容易甚至冇可能消除?

sasalin 发表于 2010-1-2 21:05

又善变又固执~

毛哥 发表于 2010-1-2 21:39

女人系善变葛~~

猪,你就系~~ 发表于 2010-1-2 22:08

女孩子没有逻辑的。她可以凭第一次见面的一句话或一件事认定一个人的德行或品格,而且认定的东西绝不会改变。
我承认我系呢种人
但系好多事实证明,我系岩噶

星期日 发表于 2010-1-2 22:11

LZ升级做女性砖家了 恭喜恭喜
页: 1 [2]
查看完整版本: 女孩子善变?固执?(女孩子答)