乜你唔知有D人唔单只第一印象黑人憎,以后做得点好都系佢个人 ...
唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:15 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
甘如果你系个小学老师,你被迫对住一个留比你好差第一印象既学生6年,你会5会6年都5肯改观?
我就知道我升初中之后,年年都三好学生。 哦,明,LZ只系介意小学老师对你既方式。
咁我冇野讲。 回复 22# 唔知叫乜鬼
乜鬼不出去浪漫么 冇人约 http://center.happyuc.com/avatar.php?uid=113723&size=middle 哦,明,LZ只系介意小学老师对你既方式。
咁我冇野讲。
唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 20:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
呢个只系一面。其实我想知,个女仔有冇可能改变对一个人既印象?系米好印象容易破坏,坏印象就5容易甚至冇可能消除? 又善变又固执~ 女人系善变葛~~ 女孩子没有逻辑的。她可以凭第一次见面的一句话或一件事认定一个人的德行或品格,而且认定的东西绝不会改变。
我承认我系呢种人
但系好多事实证明,我系岩噶 LZ升级做女性砖家了 恭喜恭喜
页:
1
[2]