要学会变乖 发表于 2010-1-2 23:26

WS猩婶来啦,大家快跑
gdut_stu 发表于 2010-1-2 23:23 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    小心猩猩直接拉尼翻动物园。。。叫D乸猩猩搞掂你

gdut_stu 发表于 2010-1-2 23:27

用电棒制服距就得啦~~

这个名字已注册 发表于 2010-1-2 23:30

睇吾清

ccrozhou88 发表于 2010-1-2 23:48


欺骗我
伤害我
弱小的心

这个名字已注册 发表于 2010-1-2 23:52

独角仙?!

要学会变乖 发表于 2010-1-2 23:54

其实系屎壳郎。。。。

懒懒的风 发表于 2010-1-2 23:57

屎壳郎

唔知叫乜鬼 发表于 2010-1-2 23:57

乜鬼来噶

?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-2 23:58

不能蠢表

不理不理了 发表于 2010-1-2 23:59

屎壳郎
懒懒的风 发表于 2010-1-2 23:57 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    佢食苹果嘎!!唔系屎壳郎!!

懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:01

佢食苹果嘎!!唔系屎壳郎!!
不理不理了 发表于 2010-1-2 23:59 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    食苹果既屎壳郎。。。

懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:01

不能蠢表
?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-2 23:58 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    夜猫蓝又想几点训,。。。

?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:03

夜猫蓝又想几点训,。。。
懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:01 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    我岩训醒无几耐

懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:04

我岩训醒无几耐
?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:03 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    咁。。。。听日早上继续训啊?又话约左人,原来只不过系想飞我同华仔师兄咋???

?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:06

咁。。。。听日早上继续训啊?又话约左人,原来只不过系想飞我同华仔师兄咋??? ...
懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:04 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    训醒十几个未接来电。。。我都话我可能会唔知醒啦

懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:07

训醒十几个未接来电。。。我都话我可能会唔知醒啦
?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    强烈要求蓝蓝来大学城请我同师兄食饭。。。。FB,,,,

?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:09

强烈要求蓝蓝来大学城请我同师兄食饭。。。。FB,,,,
懒懒的风 发表于 2010-1-3 00:07 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    你请我先系。地头蛇

要学会变乖 发表于 2010-1-3 00:25

你请我先系。地头蛇
?天已? ̄微蓝 发表于 2010-1-3 00:09 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    身上得廿蚊。。。。

kingsoloer 发表于 2010-1-3 00:30

点解只比个苹果核你既小强食噶。。。

不理不理了 发表于 2010-1-3 00:35

点解只比个苹果核你既小强食噶。。。
kingsoloer 发表于 2010-1-3 00:30 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    因为我地同甘苦,一起食一只苹果!!
页: 1 2 [3] 4
查看完整版本: 反正都上左PP咯,顺便再加多张我宠物个PP,纪念它的逝去~