bear99910
发表于 2010-1-5 00:27
5630换机!!
本帖最后由 bear99910 于 2010-1-5 12:10 编辑
港行5630..8月份买7成新(个人手滑抓唔住部机)...
或者收黑莓....或e63
有意加Q251923868 当面交易(龙洞方向)
zxr167
发表于 2010-1-5 00:33
价钱啊?图片啊
小飞侠TX
发表于 2010-1-5 00:55
好机!
bear99910
发表于 2010-1-5 01:04
换机啊大哥..正面唔系几掂
加上想入手黑莓备用
7/night
发表于 2010-1-5 01:05
5630果个CPU貌似唔错 建议开个价咯~
bear99910
发表于 2010-1-5 01:11
得一部机.唔系几想卖..只想换
换e63得唔得?
7/night
发表于 2010-1-5 01:43
我霖如果换E63既话要加少少钱~E63水货价1500左右~!
zhixing
发表于 2010-1-5 08:33
曾经很中意部机…
小平31
发表于 2010-1-5 08:58
上图。。。。。。。。。。。。
bear99910
发表于 2010-1-5 11:12
中午上图…另收黑莓8700~
byjc
发表于 2010-1-5 11:26
直接卖了再买吧
pwwwch
发表于 2010-1-5 12:23
帮顶,lz还是明个盘吧
幻城
发表于 2010-1-5 13:07
5630果个CPU貌似唔错 建议开个价咯~
7/night 发表于 2010-1-5 01:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
咦~,点解我听噶版本唔一样,貌似论坛的机油说,5630不成熟,CPU发热不比较有点偏高
LynnlineStar
发表于 2010-1-6 12:57
明盘吧
qiuyu
发表于 2010-1-6 13:22
听说是好机……
bear99910
发表于 2010-1-6 17:03
顶起啊!!!!!
bear99910
发表于 2010-1-6 17:06
顺便问下..龙洞有冇人放黑莓啊?
xinli-xinli
发表于 2010-1-6 17:15
不换出多少
bear99910
发表于 2010-1-6 17:59
不换的话出1300..可小刀
bear99910
发表于 2010-1-7 13:08
顶起啊!!