bear99910 发表于 2010-1-5 00:27

5630换机!!

本帖最后由 bear99910 于 2010-1-5 12:10 编辑

港行5630..8月份买7成新(个人手滑抓唔住部机)...

或者收黑莓....或e63



有意加Q251923868      当面交易(龙洞方向)

zxr167 发表于 2010-1-5 00:33

价钱啊?图片啊

小飞侠TX 发表于 2010-1-5 00:55

好机!

bear99910 发表于 2010-1-5 01:04

换机啊大哥..正面唔系几掂

加上想入手黑莓备用

7/night 发表于 2010-1-5 01:05

5630果个CPU貌似唔错 建议开个价咯~

bear99910 发表于 2010-1-5 01:11

得一部机.唔系几想卖..只想换
换e63得唔得?

7/night 发表于 2010-1-5 01:43

我霖如果换E63既话要加少少钱~E63水货价1500左右~!

zhixing 发表于 2010-1-5 08:33

曾经很中意部机…

小平31 发表于 2010-1-5 08:58

上图。。。。。。。。。。。。

bear99910 发表于 2010-1-5 11:12

中午上图…另收黑莓8700~

byjc 发表于 2010-1-5 11:26

直接卖了再买吧

pwwwch 发表于 2010-1-5 12:23

帮顶,lz还是明个盘吧

幻城 发表于 2010-1-5 13:07

5630果个CPU貌似唔错 建议开个价咯~
7/night 发表于 2010-1-5 01:05 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif


    咦~,点解我听噶版本唔一样,貌似论坛的机油说,5630不成熟,CPU发热不比较有点偏高

LynnlineStar 发表于 2010-1-6 12:57

明盘吧

qiuyu 发表于 2010-1-6 13:22

听说是好机……

bear99910 发表于 2010-1-6 17:03

顶起啊!!!!!

bear99910 发表于 2010-1-6 17:06

顺便问下..龙洞有冇人放黑莓啊?

xinli-xinli 发表于 2010-1-6 17:15

不换出多少

bear99910 发表于 2010-1-6 17:59

不换的话出1300..可小刀

bear99910 发表于 2010-1-7 13:08

顶起啊!!
页: [1] 2
查看完整版本: 5630换机!!