开贴
就这样,开个贴,省得你们几天没见就忘了我 及下 板凳出现一下 LS稳我咩树? 哦 放几张肉照入黎,绝对唔会唔会记得你嘎。 忘记了有糖吃吗 关机,睇书。 6L讲得岩,LZ快上肉照 回复 8# 唔知up乜鬼扮勤力么。。 关机,睇书。
唔知up乜鬼 发表于 2010-2-3 12:44 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
吓,几时甘勤力啦? 扮你条毛,冇发觉我呢两日已经少浦头了么。。
仲有一个月时间复习。。唔同你地癫 听说是考专门八挂级。。。。哈哈。。。猪你八成功哇。。。回复 12# 唔知up乜鬼 明明系度潜水,都唔潜我嘎 呢排懒换号啊。。。换号就俾花花你 回复 15# 唔知up乜鬼
听者有份啵。。。 入来收花,LZ~~ 乜都唔知,走人 回复 18# 唔知up乜鬼
你扮唔知。我每日早上起床刷牙果阵就诅咒你。。。 入来收花,LZ~~
hnsky 发表于 2010-2-3 13:06 https://www.gdutbbs.com/images/common/back.gif
木有花了
页:
[1]
2