飞火流星
发表于 2005-12-30 19:37
边个收到联通复试阿???
边个收到联通复试阿???
[ Last edited by 飞火流星 on 2005-12-30 at 22:32 ]
飞火流星
发表于 2005-12-30 19:38
是米元旦前无收到通知就被BS左阿??
gjhcool
发表于 2005-12-30 19:54
唔知
等紧~~~~~~~```
tanjd
发表于 2005-12-30 20:04
都无呀 耐心点吧 就是你了 呵呵
sinner
发表于 2005-12-30 20:10
个个人系度等紧!
飞火流星
发表于 2005-12-30 20:26
祝大家都好运啦!!
xhz_doctor
发表于 2005-12-31 00:26
听说就只有一面的,祝各位新年好运哦!
飞火流星
发表于 2005-12-31 13:44
大家有消息没阿??????
gjhcool
发表于 2005-12-31 15:36
无啊~~~~~~~~~
期待紧~~~~~~`
vince15
发表于 2005-12-31 18:00
到现在还没信息呀
飞火流星
发表于 2005-12-31 18:33
点解呢D通知唔是到最后时刻就咩嘎!!!
失落的感觉
发表于 2005-12-31 19:43
收到了哦,7点半发来的.
飞火流星
发表于 2005-12-31 19:52
我都收到拉,是发到邮箱果度嘎,大家快D去睇下啦!!祝大家好运!!!
页:
[1]