稳大三师兄师姐合作(条件有更改)
本帖最后由 gzfosh 于 2010-9-30 21:43 编辑此贴已过期,谢谢关注 原帖由 2002070344 于 2006-6-20 23:59 发表
有点笔误
6、最 好 系广州人或者暑假能留系广州的同学。
五该晒 楼主稳国贸既好过稳外语既~~~
除左第一个条件,其他条件国贸专业既都唔会比外语专业既差~ 原帖由 滨少 于 2006-6-21 02:00 发表
楼主稳国贸既好过稳外语既~~~
除左第一个条件,其他条件国贸专业既都唔会比外语专业既差~
因为系真系需要英语好掂的人啊~~我5知国贸的师兄师姐英语top5top到个个地步咯,不过如果得梗系好啦~ 楼主以后有什么好介绍
记得第一个介绍给咱们自己学校的同学哇 全职咪仲好。。。 原帖由 gzfosh 于 2006-6-22 01:27 发表
因为系真系需要英语好掂的人啊~~我5知国贸的师兄师姐英语top5top到个个地步咯,不过如果得梗系好啦~
好啊。。。当然拉。。自己学校信得过啊麻。。又方便。。
我觉得我地学校d师兄师姐都好好人嘎 原帖由 2002070344 于 2006-6-22 13:24 发表
楼主以后有什么好介绍
记得第一个介绍给咱们自己学校的同学哇
啊。。反正人工就系计提成嘎啦。。不过拉到生意就好大单咯。。
全职兼职无所谓嘎。。形式来的。。做到野就得拉
页:
[1]